06 prosinca, 2007

www.divx-titlovi.com i gemius istrazivanje

Pozdrav

Evo samo da kazem da je nas site www.divx-titlovi.com napokon primljen u Gemius istrazivanje najposjecenijih siteova u Hrvatskoj.

Moram priznati da do sada nisam obracao veliku paznju na serverske statistike i posjete iz drugih drzava. Naime u ovih nekoliko dana koliko mjerenje se vrsi moram priznati da sam se uvelike iznenadio.

Naime do sada sam mislio da je vecina posjeta iz Hrvatske gdje se site najvise i reklamira a kad ono samo 30-ak posto posjeta iz Hr.

Mislim da ne duljim dalje to sam samo htjeo podjeliti sa vama.

P.S.
Inace site napreduje odlicno !!!

3 komentara:

Sima kaže...

drago mi je da saradjujete sa srbima i ostalima da nema one primitivne netrpeljivosti kao svugde...toliko

Anonimno kaže...

e bok. nije to lose, ali ja ne mogu nabaviti titl za alien vs. predator 2 (2007). ako slucano ko ima moze to kak poslati na marinkz111@ net.hr. vjecno zahvalan. pozdrav...

Anonimno kaže...

Perhaps, I shall agree with your phrase