22 kolovoza, 2007

Radovi počeli

Znam i sam da sam dosta dugo obecavao novu verziju site-a, napokon je i taj dan dosao.Sve je spremno za pocetak.

U ponedjeljak sam se dogovrio sa jednom tvrtkom za dizajn. Rekli su mi da ce vec za 10-15 dana imani nesto napravljeno.

Ja sam sa radovima vec poceo.Odlucio sam poceti sa revizijom stare baze podataka.Nakon nekoliko sati razmisljanja uvidio sam da stara baza nece biti dovoljna za podrzavanje opcija koje planiram dodati.

I tako je zapocela modfikacija baze podataka cime se bavim zadnja 2 dana. Nakom modifikacije samih tablica usljedile su razne promjene i dodavanje novih stored procedura.Nadam se da cu bazu podataka zavrsiti polovicom sljedeceg tjedna. Sa ovim dijelom posla ne zelim zuriti jer svatko tko se bavi ovim poslom zna da dobro dizajnirana i optimizirana baza zlata vrijedi.

PRIMJER SP. ZA OCIJENJIVANJE

CREATE PROCEDURE [dbo].[subtitles_sp_addrating]
(
@subtitleid int,
@userid int,
@username nvarchar(255),
@rating int
)
AS
--// Dont do anything if subtitle isnt there
IF EXISTS (SELECT subtitleid FROM dbo.subtitles WHERE subtitleid = @subtitleid)
BEGIN
-- // Add rating for this subtitles if user didnt rate this subtitle
IF NOT EXISTS(SELECT dataid FROM dbo.subtitles_data WHERE subtitleid = @subtitleid AND userid = @userid AND datatype = 3)
BEGIN

-- // Call generic sp to add new subtitle rating
exec dbo.subtitles_sp_adddata @subtitleid,@userid,@username,'','',@rating,1,3


DECLARE @trating float
DECLARE @tratedtimes int


SELECT @trating = ISNULL(CAST(SUM(datarating) as float) / COUNT(*),0) , @tratedtimes = COUNT(*)
FROM dbo.subtitles_data WHERE subtitleid = @subtitleid AND datatype = 3


--// Update Global Ratings count for current subtitle
UPDATE dbo.subtitles SET subtitleratedtimes
=@tratedtimes, subtitlerating = @trating WHERE subtitleid = @subtitleid
END
END
GO


Gore navedena sp. je samo primjer da vidite za ja zaista nesto i radim a ne samo pricam bezveze.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Da,da, izgleda da će biti vrlo dobro....Keep going....