29 kolovoza, 2007

Ah koliko posla

Nakon vrlo kratkog vikenda dosao je i novi radni tjedan. Kad mislim na vikend mislim samo na nedjelju.Mogu i ja jedan dan a da ne radim nesto.
 
Moram priznati da u ponedjeljak nisam nista radio oko sitea jer mi je ponedjeljak dan kada provjeravam neke od vecih siteova za koje sam zaduzen. To je tako dosadan posao pregledavanja server i web application logova. Hvala Bogu jer ovaj tjedan tj. prosli tjedan je bio dosta miran sto se tice bilo kakvih gresaka i spam botova.
 
Ah kad se samo sjedim prije nekih mjesec dana sam konstantno imao "napdae" na Viewstate od .NET siteova na koje pazim. trebalo mi je vremena ali to je sad sve sredjeno i nadam se stvar proslosti.
 
Sto se tice titlova u utorak sam poslao skucu site-a dizajnerici sa dokumentacijom elemenata stranice i njihove funkcionalnosti.
 
Danas je srijeda i ja jos uvijek radim na bazi. Doslo je do last minute promjena oko kojih sam se dvoumio tako da ce radovi i samo testiranje potrajati jos koji dan.
 
Iskreno moram priznati da sam se preracunao oko kolicine posla. Mislio sam da ce ga biti znatno manje, ali sta je tu je.Samo se nadam da ce se silan posao svidjeti vama dragim posjetiteljima site-a.

4 komentara:

Unknown kaže...

Kako procenjuješ napredak radova? Kad misliš da ćeš završiti?

Unknown kaže...

Nije ti tačno vreme ovde.
Postovao sam u 02:50 AM, a piše 17:50

Anonimno kaže...

Samo polako i kvalitetno ti odradi taj posao, sad koji dan sim-tam...a čuj darija, nestrpljiv ko i uvijek :o)

Anonimno kaže...

Il' sad il nikad!!! :-)))

Ma šalim se, samo polako, da sve bude kako valja, a ne kao na ovom sada....