05 rujna, 2007

Mali odmor

Prvo da se osvrnem na komentare iz proslog posta.
 
Darije stvarno nisam siguran kad bi site mogao biti gotov jer sam se i sam preracunao oko kolicine posla. Na previ pogled mi se cinilo da za 10-ak dana mogu biti gotov, ali kada sam poceo mjenjati bazu odmah sam uvidio da to nece biti tako kratko kako sam prvo pomislio.
 
Alo kao sto kolega kaze polako i kvalitetno.Ili kako bi rekli divx-titlovi.com nije isprogramiran u jednom danu (hahaha).
 
Kao sto naslov kaze mali odmor. To se zapravo odnosi na cinjenicu da zadnja 3 dana nisam bas radio na titlovima nego na nekim drugim projektima. Naime neke aplikacije koje sam kreirao je trebalo napraviti upgrade koji bas i nije tako jednostavan.
 
Inace i sam upgrade sam radio i zbog toga sto ce, nadam se i ovom site-u biti potrebne neke od opcija. Ali idemo polako i sve u svoje vrijeme.
 
Dobra vijest je da je baza gotova i da sutra krecem sa kodiranjem  i ostalim glupostima vezanim uz to. 

2 komentara:

Anonimno kaže...

Kako teku radovi? Jesi li se vratio sa "odmora"?

Anonimno kaže...

Ide sve Ok za sada. Ima jos dosta posla oko svega ali za sada nema nikakvih problema