28 rujna, 2007

Smajlici na forumu

Prvo samo da kazem da zadnjih nekoliko  dana nisam nista radio na novom siteu. Ali imam i dosta dobar razlog, naime radio sam neke druge projekte za koje sam mislio da ce mi trebati dan ili dva a kad ono ni manje ni vise nego 7 dana. Bilo kako bilo od ponedjeljka samo radim na titlovima tako da ne bude vise odugovlacenja.
 
Inace naziv ovog posta su smajlici i razlog zbog kojega se naziva tako jer : zelim napisati kako se dodaju smajlici na forum pa ako netko zeli nek izvoli.
 
Da bi se dodao jedan smajlic na forum potrebno je uciniti sljedece
 
a) Otvorite Notepad.
b) Unutar Notepad prozora dodajte sljedecu linije koda
 
saryEmoticons(39,1) = "smile39"
saryEmoticons(39,2) = "[smile39]"
saryEmoticons(39,3) = "smileys/14.gif"
 
c) Postupak pod b je potrebno ponoviti za svaki smajlic koji zelite dodati
 
Objasnjenje koda
Iako mislim da je gore navedeni kod sam po sebi jasan ipak cu napisati sto koji dio predstavlj
 
saryEmoticons(39,1) = "smile39" - rijec smile 39 oznacava ime smajlica 
saryEmoticons(39,2) = "[smile39]" - rijec [smile39] oznacava kod koji je potrebno unjeti da bi se smajl prikazao na stranici.Naravno ovaj dio je jedinstven za svaki smajlic
saryEmoticons(39,3) = "smileys/14.gif" - rijec smileys/14.gif je datoteka smajlica koji ce se prikazivati.U imenu datoteke ne smije biti razmaka niti hrvastkih slova.
 
Vjerojatno se pitate sto znaci broj 39 u zagradi. To je samo redni broj smajla jer prvih 38 je za orginalne smajlice foruma.Znaci nakon 39 ide 40 itd.
 
I to je to.Molim one koje mi budu slali smajlice da mi posalju sve smajlice i naravno datoteku koju ste kreirali u Notepadu.

Nema komentara: